HTML

Ami kimaradt

2008.11.28. 10:06 :: [BVE+]Boldee

A blogra még sok-sok írást terveztem, de sajnos ezek már nem fognak megvalósulni (hogy miért, az világosan látszik a következő bejegyzésből). De fontosnak láttam megemlíteni ezek közül kettőt, melyek a közeljövőben kerültek volna megírásra. Egyrészt terveztem az openBVE 1.0-ás verziójának kiértékelését (ami jelenleg még nem is létezik), a BVE és az openBVE szembeállítását, illetve az openBVE-re való áttérés hatásának elemzését a BVE-társadalomra nézve. A másik írásban részletesen méltattam volna a http://web.archive.org/web/ oldalt. Röviden annyit: ez egy kiváló "időgép", amellyel megnézhetjük, hogy néztek ki weboldalak régebben, így akár már megszűnt oldalakra is eljuthatunk. Csak ez érdeklődés felkeltése érdekében: én például ezen oldal segítségével jutottam hozzá a BVE 1-es és 2.0-ás verzióihoz, a fiktív bécsi metróhoz, a svájci Neuveville-LesTaux pályához, a Rocky Mountains pályához és még sok máshoz. Ajánlom mindenkinek ezt a remek oldalt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bveplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr48792668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása