HTML

BVE 2008: Olaszország

2008.04.30. 15:38 :: [BVE+]Boldee

Olaszország – ideális úti cél a nemsokára beköszöntő nyárra. Miközben a csapat munkája jelenleg látszólag szünetel, az olaszországi bemutató itt van. Igen, Olaszország ideális úti cél egy bemutató erejéig is, hiszen az olasz pályák a világ legjobb BVE pályái között vannak.
Éppen ezért most a bemutató a pályákra korlátozódik, a járművek hiánytalanul megtalálhatóak Vince Black Virtual Depotjában. Ám a pályák közül is csak az igazán jó pályák kerülnek bemutatásra, most a BVE 2008 projekt életében először. Ezen pedig nem kell csodálkozni, hiszen a BVE 2008 projekt nem egy pályagyűjtemény, a célja az, hogy a BVE magyarországi rajongói kedvet kapjanak egy-két külföldi pálya kipróbálásához. És ajánlom is figyelmükbe az e havi bemutatót, mert biztos lesz legalább egy olyan olasz pálya, amelyik a szívükhöz nő.
A BVE nagy előnye, hogy segítségével távoli tájakat járhatunk be, ráadásul vasúton – és mindezt teljesen ingyen. Ez a bemutató elsősorban azoknak lesz érdekes, akik nem csak vezetni szeretnek, hanem kíváncsiak az eléjük táruló szebbnél szebb tájakra. Így, aki nem is jut el idén Olaszországba, élvezheti az ország jellegzetes hangulatát – a BVE-ben.
A BVE 2008 projektet annak idején azért indítottam el, mert nekem egykor sok időbe telt, hogy felkutassak érdekes külföldi BVE pályákat. Úgy gondoltam, segítek a magyar BVE rajongóknak, bemutatom a pályákat, amelyeket szerintem érdemes kipróbálni, és megosztom velük a tapasztalataimat, hogy ne ütközzenek olyan akadályokba, amelyekbe én ütköztem. Ugyanakkor érdekesnek is tűnt, hogy egzotikus országok különleges pályáit mutassam be. Az érdekes időközben nehéz is vált számomra, és igazán most, az olaszországi bemutatónál éreztem meg azt a hangulatot, amit el akartam érni a kezdetekkor. Remélem, az oldal látogatói is megérzik ezt. 
http://bve2008.extra.hu/ol.html

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bveplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr22448782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása